Skip to main content

About Calendly Community
New to Calendly Community? Find information on how to use this community and make the most of your experience.

Community Guidelines Asking Great Questions Get the Most from Community All Getting Started with Community Content

Get Started with Calendly
Just getting going with Calendly? Explore resources to help get you scheduling in no time.

Getting Started Guide Calendly for Administrators Calendly Integrations

Ask Questions. Find Answers.
Looking for knowledge? Got questions? You've come to the right place.

How Do I...?

Other Help Resources
Community is just one piece of Calendly knowledge. Find more at these amazing resources.

Help Center Resource Center

Find Ideas. Find Peers.
Looking for ideas and likeminded peers? Find inspiration. Find your people.

Featured Tips + Tricks How do YOU use Calendly? All User Groups

Other Inspiring Resources
We're definitely not running short on inspiration. Here are more resources to explore!

Solopreneurs + Calendly Calendly Blog Customer Stories

News + Updates
Wondering what's new around Calendly and Community? Find out here.

Calendly Product Updates What's New?
Question

Bloquer des plages horaires

Bonjour

Je ne sais pas si c’est possible je m’explique. J’ai configurer 5 séances jour sur une plage horaire de 9h-13h / 14h-19H . si par exemple j’ai déjà 2 RDV le matin (10h et 11H) je souhaite bloquer 9h et 12H. Idem pour l’après midi si j’ai déjà 18h et 16h en RDV je voudrais bloquer 14h et 19h par exemple. C’est pour vraiment optimiser mes rdv et de ne pas avoir trop d’attente 

Merci

This topic has been closed for comments

jillian
Community Manager
  • Community Manager
  • July 24, 2024

Bonjour!

Bien que nous ne puissions pas faire exactement ce que vous cherchez à faire, je pense que vous pourriez utiliser une combinaison de « Temps tampon » et de « Limite quotidienne » pour obtenir en quelque sorte un effet similaire. Le temps tampon vous permettrait d'espacer vos réunions tandis que les limites quotidiennes vous permettraient de vous assurer de ne pas avoir trop de sessions dans une journée. Jetez un œil aux deux et dites-nous ce que vous en pensez!

https://help.calendly.com/hc/en-us/articles/14048208107287-How-to-use-buffers

https://help.calendly.com/hc/en-us/articles/1500004754122-Managing-additional-rules-for-your-availability

Bonsoir 

Merci du retour mais effectivement cela n’est pas la bonne solution 

Merci

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Cookie Settings
Info Icon We're out for the weekend! All posts will be pre-moderated. Read more